Każdy rodzaj prowadzonego biznesu bądź prowadzonej działalności gospodarczej powinien brać pod uwagę, że potrzebna będzie mu reklama i związane z tym dodatkowe koszta. Niekoniecznie duże pieniądze wydane na reklamę oznaczają dotarcie do większej rzeszy klientów, a tym samym generowania większych przychodów naszej firmy.
Zatem reklama naszej firmy powinna być odpowiednio przemyślana i kreatywna w zależności od rodzaju branży. Czasami jesteśmy tak dobrzy w świadczeniu naszych usług, że najskuteczniejsza formą reklamy bywa wówczas dla naszego biznesu, po prostu zwykła poczta pantoflowa. Innym razem taka poczta może nie wystarczyć i warto do przyszłych i potencjalnych klientów i skrzynek ich domów w miejscu zamieszkania, dostarczyć ulotkę reklamową, bądź założyć ja za wycieraczki samochodowe aut zaparkowanych na niejednym parkingu najczęściej przy dużych sklepach czy firmach. Natomiast innym dobrem sposobem, ale na reklamę w internecie może być skorzystanie z usług agencji reklamowej zajmującej się działaniami w zakresie marketingu szeptanego.