Znów zgubiłeś klucze lub nie możesz znaleźć ich w torebce? Ten mały pęczek zawsze gdzieś się podzieje i nikt nigdy nie wie gdzie go szukać. A pamiętasz jak za dziecka, szedłeś do szkoły z kluczami na szyi? Klucze kołysały się wesoło z każdym Twoim krokiem, dzięki smyczy oczywiście, na której je powiesiłeś. Była to zwykła jednokolorowa, lub może z bohaterem Twojej ulubionej bajki czy filmu. Tak było kiedyś, a dziś? Dziś popularna smycz, jest najczęściej przedmiotem reklamy. Smycze reklamowe zazwyczaj dumnie prezentują umieszczone na nich logo firmy, czy koncernu, a może właśnie odwiedziłeś jakiś słynny zabytek? W sklepie z pamiątkami na pewno znajdziesz smycz z nazwą obiektu. Bierzesz udział w biegu organizowanym, tak także w pakiecie startowym często znajdziesz smycz. Po co? Jest mała, poręczna, przydaje się w życiu codziennym, a do tego świetnie reklamuje firmę, wydarzenie, bank, czy inne przedsiębiorstwo, z którego usług korzystałeś, lub masz okazję skorzystać. Taka smycz, to świetny, a przy okazji niezbyt kosztowny środek reklamowy.